تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

برترين مشاورين انتخاباتي

برترين مشاورين انتخاباتي معرفي کشور

 

 

مشاوره انتخاباتي

برترين مشاورين انتخاباتي معرفي کشور


لطفا فيلم راز موفقيت در انتخابات : کو گو وگزيده گو چون در https://www.aparat.com/v/GqUnj در اپارات مشاهده فرماييد.


 

يکي از دغدغه هاي هر انتخابات و هر نامزد و يا کانديداي محترمي تحليل و علل موفقيت و يا شکستهاي نامزدهاي انتخاباتي دوره هاي قبل است .در هر دوره يکي از

رفتارها و عوامل در اين ميان پر رنگ تر جلوه نموده است اما در اين رهگذر سخنراني سياسي از اهميت بسيار ويژه و استراتژيکي برخوردار است.

سخنرانيهاي برتر جهان و مخصوصا سخنرانيهاي مقام معظم رهبري و امام و يا  ديگران بزرگان مخصوصا نفرات برتر کانديدهاهاي رياستجمهوري و يا مجلس و يا شوراي

شهر که هيچکدام را هم نبايد هرگز از زياد برد. در اين سلسله مقالات مازيار مير با نگاهي نو قصد دارد پيرامون تخصص بيش از دودهه سخنرانيهاي گسترده سياسي خود

تجربيات خود را در اين زمينه به شما منتقل نمايد .

متاسفانه امروز در هر سايت اينترنتي دوره هاي آموزش سخنراني مجازي مکاتبه اي و….. برقرار است اما بايد اذعان نمود سخنراني سياسي مهارتي است فراتر از

سخنوري و يا سخنراني هاي عادي هرچند کليات يکي است اما کسي که تا کنون پشت تريبون يک سخنراني سياسي و جهت دار حضور پيدا نکرده است هرگز حق

آموزش سخنراني سياسي را نداشته و ندارد و تا بحال در کل جهان هم من چنين چيزي که الان در ايران مد شده نديدم و شايد بد نباشد مراجعه کنيد به صفحات اول

سرچ موتور جستجوگر گوگل و اموزش سخنراني با مدرسان جوان آماتور و کاملا بي تخصص و بي تجربه و…. آري اين فقط يک دزدي آشکار به لحاظ نياز و محدوديت روز

جامعه است ولاغير


لطفا و حتما مقاله مشاورانتخاباتي را هم مطالعه فرمائيد.


اينکه بتوانيد مانند بزرگان ايران و جهان داراي قدرت منحصر بفردي در زمينه سخنراني باشيد يک مسئله کاملا تخصصي است و از آن تخصصي تر آشنايي با رمز و رازهاي

زبان بي زباني يا زبان بدن است. سلاحي کاملا استراتژيک منحصر بفرد که کمتر در جامعه به آن.مسلط هستند و اطلاعات کاملي پيرامون آن نداشته و صرفا با خواندن يک

داستان پرداز غير علمي بنام آلن پيز آنرافرا گرفته و پايه و اساس علمي هم نداشته و ندارند حتي برخي افراد بيسواد با دادن قالي مدارک و توصيه نامه هايي هم دريافت

نموده اند که پر واضح است کاملا بي ارزش است.

آري سخنراني داري دو.بعد تخصص ي است هنر کلامي و هنر غير کلامي که.در اين سلسله مقالات به هر دو.دسته از رفتارها ي حرفه اي خواهيم پرداخت و.نقش مشاور

انتخاباتي.در هدايت و رهبري اين الگوهاي حرفه اي را براي کانديداهاي مجلس و يا نمايندگان کانديداهاي رياست جمهوري تعريف و تبيين خواهيم نمود.

يک سخنران سياسي داراي دو شمشير است شمشير عيان ارتباطات موثر و کلامي است که مطابق آخرين کتاب پر فروش جهان.داراي ???تکنيک حرفه اي است اما

شمشير دوم.دانش و هنر ارتباطات غير کلامي است که قسمت اول آن هنر کاربرد و استفاده از زبان بدن يا زبان مخفي است و قسمت دوم آن که بسيار مهمتر از قسمت

اول است فهم و درک همه جانبه زبان بدن است فهم و درک غلط آفتي بس خطرناک و بسيار مهلک و کشنده است .

 


لطفا مقاله بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر کشور را مطالعه فرماييد.


 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : برترین,مشاورین,انتخاباتی,معرفی,کشور, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 238 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 15:16

معرفي کتاب اشتباهات يک زن اثر ام. سوسا

ppg7_k5.jpg

اشتباهات يک زن کتابي دوجلدي است به قلم ام سوسا که در سال ???? منتشر شد. کتاب اشتباهات يک زن به شما قدرت مي‌دهد، به گريه‌تان مي‌اندازد، کاري مي‌کند خاطرات دردآور گذشته را به ياد بياوريد، از خود بپرسيد در روابط قبلي کجاي کار را اشتباه کرديد، و يادتان مي‌دهد خود را دوست داشته باشيد. ام‌سوسا در کتاب اشتباهات يک زن با چيدن چند سناريوي گوناگون، نمونه‌هايي از اشتباهاتي که يک زن ممکن است در طول رابطه، جدايي و رهايي مرتکب ‌شود را مقابل چشمانتان مي‌آورد؛ اشتباهاتي مثل بازگشتن به کسي که بارها قلبمان را به درد آورده است.

اگر آماده‌ي رويارويي و پذيرفتن اشتباهاتتان نيستيد اين کتاب مناسب شما نيست.  اين اثر بناست درس‌هاي زيادي به‌تان بدهد.

برگردان فارسي کتاب اشتباهات يک زن اثر ام سوسا با ترجمه‌ي نجمه سالاري و از انتشارات مجيد در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در ادامه‌ي مطلب درباره‌ي اين اثر بيشتر مي‌خوانيم.

درباره‌ي نويسنده

ام سوسا مدتي طولاني است که افکارش را در انواع شبکه‌هاي اجتماعي با ديگران در ميان مي‌گذارد. حرف‌هاي او بر خيلي‌ها تأثيرگذار بوده و همين موضوع باعث شد او تصميم بگيرد کتابي بنويسد تا شايد بتواند به افراد بيشتري کمک کند و الهام‌بخش بانوان بيشتري باشد.

خود را دوست داشته باشيد

اشتباهات يک زن اثر ام سوسا گرچه متن رواني دارد و مطالعه‌اش چندان کار دشواري نيست اما پر است از نصيحت‌هاي کارساز. اگر تاکنون در عشق به موقعيتي برخورديد که نه راه  پس و نه راه پيش براي خود باقي گذاشتيد، اين کتاب مي‌تواند گزينه‌ي مناسبي براي آغاز يک تغيير باشد.

ام سوسا به مخاطبان خود مي‌آموزد خود را دوست داشته باشند و از مسائلي مي‌گويد که بسياري دختران و زنان در روابط خود تجربه مي‌کنند؛ به آن‌ها يادآوري مي‌کند که بايد ارزش خود را بدانند و يک اشتباه مخرب را بارها تکرار نکنند. کتاب اشتباهات يک زن نه‌تنها براي کساني که مي‌خواهند روابط گذشته را واکاوي کنند که براي افرادي که در حال حاضر بالاوپايين احساسي را تجربه مي‌کنند مناسب است.

صميمي و ساده مانند يک دوست

اگر به دنبال کلمات قلمبه‌سلمبه و مفاهيم عميق و پيچيده‌ي روانشناسي هستيد اين کتاب براي شما مناسب نيست. ام سوسا را بايد به‌منزله‌ي دوست و يا خواهري ببينيد که کنارتان نشسته و شما را متوجه اشتباهاتتان مي‌کند؛ همين‌قدر دلسوزانه و همين‌قدر صميمانه.

اشتباهات يک زن اثر چندان ژرفي نيست اما مسائلي را به مخاطب گوشزد مي‌کند که شايد مدت‌ها بي‌آنکه بداند از آن غافل بوده‌ است.

اگر علاقه‌مند به تهيه‌ي اين اثر هستيد همين حالا مي‌توانيد آن را از وب‌سايت کاواک تهيه نماييد.

خريد کتاب اشتباهات يک زن

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : معرفی,کتاب,اشتباهات,یک,زن,اثر,ام,سوسا, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 215 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 11:00

خودرو سراتو از ديگر اتوموبيل هاي موفق شرکت خودرو سازي کيا مي باشد که با ورود خود به بازار هاي اصلي کشورهاي مختلف توانست تا فروش خوبي را کسب کند. اين خودرو با داشتن بدنه محکم و قطعات با کيفيت با سرعت جاي خود را در عرصه خودرو سازي پيدا کرد، اما در بازار ايران در صورت بروز اتفاقي براي خودرو به دليل گران قيمت بودن لوازم بدنه افراد ترجيح مي دهند تا از لوازم بدنه استوک سراتو استفاده کنند.

کيفيت لوازم بدنه استوک سراتو

 خودرو سراتو اتوموبيلي گران قيمت مي باشد که به طور حتم قطعات بدنه آن نيز به همين شکل هستند. اين يکي از دلايلي است که خريداران از لوازم بدنه استوک سراتو استفاده مي کنند چرا که بسيار به صرفه اقتصادي است.

 کيفيت لوازم بدنه استوک سراتو از مهم ترين نکاتي است که خريداران به آن توجه مي کنند چرا که بدنه خودرو زيبايي آن مي باشد و نه تنها اين اتوموبيل بلکه هر وسيله نقليه اي بدون آن ناقص است، به همين دليل بايد لوازم بدنه استوک سراتو بهترين کيفيت را داشته باشند.

 خريداران بايد لوازم بدنه استوک سراتو را با دقت انتخاب کنند و حتما قبل از خريد بايد مشورت و تحقيق لازم براي قطعه مورد نظر صورت بگيرد تا از خريد محصولات بي کيفيت جلوگيري شود.

 کيفيت و ساختار بسياري از لوازم استوک که توسط مراکز معتبر به فروش مي رسند استاندارد است و کارايي لازم را براي خودرو ايجاد مي کنند.

 لوازم بدنه استوک سراتو در صورت اصل بودن از ساختاري محکم و با دوام برخوردار هستند و همين با کيفيت بودن باعث مي شود تا بتوان سال ها از اين قطعات استوک استفاده کرد.

 معمولا بيشترين دليل خريد لوازم بدنه استوک سراتو داشتن توجيه اقتصادي براي استفاده از اين قطعات مي باشد چرا که قطعات نو با اينکه با کيفيت هستند اما بسيار گران قيمت مي باشند.

قيمت لوازم بدنه سراتو

 لوازم بدنه استوک سراتو مانند بسياري از ديگر محصولات به دليل داشتن مدل هاي مختلف و همچنين کيفيت هاي درجه بندي شده داراي قيمت هاي متفاوتي نيز هستند، البته بيشتر قيمت گذاري ها بر اساس کارايي، سالم بودن و کيفيت انجام مي گيرند.

 خريداران مي توانند با کمي جستجو و پيدا کردن فروشگاه هاي معتبر از قيمت هاي خوبي برخوردار شوند البته بايد قبل از خريد فرد مطمئن شود که فروشگاه معتبر بوده و يا قطعه مورد نظر با کيفيت باشد تا پس از خريد مشکلي پيش نيايد.

vmdj_x13.jpg 

بررسي ساختار لوازم بدنه استوک سراتو

 همچنين در سال هاي اخير فروش لوازم بدنه استوک سراتو به صورت آنلاين هم انجام مي گيرد و اين امکان به خريداران داده شده است تا در هر زمان يا هر مکاني افراد بتوانند لوازم بدنه مورد نياز خود را پيدا کرده و خريداري نمايند.

 همچنين خريد آنلاين باعث مي شود تا از اتلاف زمان و هزينه هاي اضافي جلوگيري به عمل آيد. جدا از آن در  بعضي سايت ها تخفيف هايي ارائه مي شوند در صورتي که فروش حضوري اينگونه نخواهد بود به همين دليل يک محصول مي تواند قيمت هاي متفاوتي داشته باشد.

 هر چند برخي افراد براي خريد لوازم بدنه استوک سراتو ترجيح مي دهند تا به صورت حضوري خريد را انجام دهند، که در اين مواقع بهتر است قبل از خريد به چند فروشگاه سر زده و يک ديد اجمالي از کالاي مورد نظر بدست آورند.

لزوم با کيفيت بودن لوازم بدنه استوک

 بايد توجه کرد بدنه خودرو اصلي ترين محافظ راننده و سرنشينان آن مي باشد به همين دليل رسيدگي به قطعات قسمت بدنه بسيار مهم است. حال اگر آسيبي بر اين قسمت ها برسد بايد به سرعت با يک قطعه با کيفيت جايگزين گردند.

 با توجه به اين مسئله که قيمت بدنه و به خصوص قطعات خودرو بسيار گران مي باشند بنابراين خريد لوازم بدنه استوک سراتو بهترين راه حل مي باشد.

 

بررسي ساختار لوازم بدنه استوک سراتو

 جدا از قيمت، لوازم بدنه استوک سراتو جايگزيني عالي براي قطعات نو مي باشند چرا که کيفيت برخي از آن ها برابر يا نزديک به لوازم نو مي باشند اما قيمتشان خيلي کمتر است. اين مسئله از ديگر دلايل جذب افراد براي خريد لوازم استوک سراتو مي باشد.

 اگر خريداران لوازم بدنه استوک سراتو را اصل و ساخت کره جنوبي تهيه نمايند تا سال ها نگران چيزي نخواهند بود. البته شرکت هاي ديگري نيز ممکن است اين محصولات را توليد کرده باشند اما به کيفيت محصولات کره جنوبي نمي رسند.

 ساختار محکم و با دوام لوازم بدنه استوک سراتو باعث مي شود تا عمر مفيد وسيله نقليه بالا برود و صاحب خودرو را تا مدت ها از دردسر دور نگه مي دارد.

نکاتي مهم براي خريد لوازم بدنه سراتو

 خريداران لوازم بدنه استوک سراتو حتما توجه داشته باشند که قبل از خريد به طور دقيق لوازم را بررسي کنند تا خط خوردگي يا زدگي بر روي آن نباشد. براي مثال وجود مشکلي بر روي درب يا آينه استوک مي تواند ظاهر خودرو را بد جلوه دهد و جلوي زيبايي آن را بگيرد.

 افراد بايد بدون شک و با هيچ ترديدي لوازم مورد نظر خود را از مراکز فروش معتبر تهيه کنند و بر اين مسئله بايد بارها تاکيد شود چرا کوچکترين مشکلي در قطعات مي تواند بزرگترين خرابي ها را بوجود آورد.

 استفاده از محصولات استوک با کيفيت مي توانند آلايندگي خودرو را تا حد قابل ملاحظه اي کاهش دهند و به محيط کمک شاياني کنند.

 اما بر عکس اين موضوع هم مي تواند رخ دهد به اين صورت که استفاده از لوازم بي کيفيت و يا تقلبي باعث مي شوند تا هم محيط زيست و هم سلامت فردي راننده و يا سرنشينان به خطر بيافتد.

 

بررسي ساختار لوازم بدنه استوک سراتو

 افراد بايد هميشه به هولوگرام يا بارکد حک شده بر روي لوازم بدنه استوک سراتو توجه کرده و در صورت لزوم آن را براي اصل يا تقلبي بودن بررسي کنند.

 در خريد هاي اينترنتي حتما بايد به نماد اعتماد توجه داشت و همينطور تصاوير محصول را با دقت بررسي کرد تا مشکل خاصي براي خريدار پيش نيايد.

 همچنين براي اطلاع از قيمت و يا خريد محصولات با کيفيت استوک و نو کيا اسپورتيج شما مي توانيد بر روي ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج کليک کرده و از جديد ترين محصولات با خبر شويد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : بررسی,ساختار,لوازم,بدنه,استوک,سراتو, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 ساعت: 6:58

فروشگاه آنلاين  چيست؟

 

فروشگاه  انلاين  در واقع وب سايتي است که در ويترين خود به عرضه کالا و خدمات مي پردازد و مشتري قادر به سفارش آن ها مي باشد. در فروشگاه هاي اينترنتي هزينه کالا و خدمات را به صورت آنلاين مي توانيد پرداخت کنيد و محصول مورد نظر را درب منزل تان تحويل بگيريد. در اين مقاله به بررسي اطلاعاتي درباره فروشگاه اينترنتي، کاربردها و مزاياي آن خواهيم پرداخت.

فروشگاه اينترنتي

فروشگاه هاي آنلاين: دلايل شکست فروشگاه هاي آنلاين چيست؟ - داده ... 

در فروشگاه اينترنتي اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر نمايش داده مي شود و امکان خريد آن براي مشتري فراهم مي گردد. در اين فروشگاه ها محصولات و خدمات متفاوت دسته بندي مي شوند و با کليک روي هر يک قادر به مشاهده محصولات زيادي خواهيد بود. سبدي مجازي براي اين فروشگاه ها در نظر گرفته مي شود که با استفاده از آن قادر به ثبت سفارشات خود خواهيد بود. امکان جستجوي محصولات در فروشگاه هاي  انلاين  برقرار شده است تا اقلام و يا برندهاي خاصي را که به آن تمايل دارند جستجو کنند و محصول مورد نظر را سريع تر پيدا کنند.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,آنلاین,چیست؟, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت: 11:06

چرا از فضاي کار اشتراکي استفاده کنيم؟

وبلاگ مقالات چرا از فضاي کار اشتراکي استفاده کنيم؟

فضاي کار اشتراکي

فضاي کار اشتراکي

 

چرا از فضاي کار اشتراکي استفاده کنيم؟ دلايل بسياري براي استفاده از اين محيط خلاقانه و جذاب است که در مقالات سايت به زيبايي توضيح داده شده است.

بيشتر افرادي که ايده‌هاي جديدي براي راه‌اندازي يک کسب‌وکار دارند، با يک جمع و تفريق زدن براي اجاره فضاي کار مورد نياز، ميز و صندلي، لوازم اداري مانند سيستم کامپيوتري، دستگاه کپي، چاپگر و خيلي از چيزهاي ديگري که يک شرکت نياز دارد، به اين نتيجه مي‌رسند که توانايي پرداخت اين هزينه‌هاي سرسام‌آور را ندارند، به همين خاطر از راه‌اندازي کسب‌و‌کارشان صرف‌نظر مي‌کنند. که اين صرف‌نظر کردن منجر به نابودي ايده‌هاي نابي مي‌شود که امکان موفقيت و مطرح شدن آن‌ها بالا بوده است.

امروزه با وجود فضاهاي کاري اشتراکي اين مشکلات براي کسب‌وکارهاي نو‌پا حل شده است.

ممکن است تا الان به اين فکر افتاده باشيد که فضاي کار اشتراکي چيست؟

اين فضا چه مزيت‌ها و معايبي دارد؟

فضاي اشتراکي براي چه کساني مناسب است؟

چه امکاناتي در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

در ادامه مقاله براي شرح فضاي کار اشتراکي و استفاده از آن با ما همراه باشيد.

فضاي کار اشتراکي، فضاهاي بزرگي هستند که افراد از آن‌جا به عنوان محل کارشان استفاده مي‌کنند.

شرکت‌هاي بزرگ و موفقي اکنون وجود دارند که کارشان را از فضاي کار اشتراکي شروع کرده‌اند و به موفقيت رسيده‌اند.

اينستاگرام يکي از موفق‌ترين محصولات توليد شده در فضاي کار اشتراکي است.

 

ويژگي هاي مثبت فضاي کار اشتراکي

اين فضا فقط به ميز، صندلي، اينترنت پر سرعت، اتاق جلسه، قهوه يا چايي و يک کمد نياز دارد.

يعني با هزينه‌اي کمتر از اجاره يک دفتر از اين امکانات استفاده مي‌کنيد.

در فضاي کار اشتراکي تمامي هزينه‌ها بين افراد تقسيم مي‌شود

و تمامي وسايل ضروري در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

جلسات خود را به دور از تشريفات اما اثربخش برگزار کنيد

يکي از مهمترين ويژگي‌هاي مثبت فضاي کار اشتراکي، انگيزه گرفتن افراد است.

مطمئنا اگر شما هم حين انجام کارهاي خود شاهد فعاليت و انرژي ساير افراد باشيد

انرژي و انگيزه چندين برابري براي انجام کارهاي خود به دست مي‌آوريد

که اين يعني حرکت به سوي موفقيت.

افراد مختلف با تخصص‌هاي متفاوت با هم در فضاي کار اشتراکي کار مي‌کنند.

هر فرد به تنهايي يا افرادي به عنوان يک تيم مي‌توانند يک ميز را انتخاب کنند.

افرادي‌که در کنار هم کار مي‌کنند بايد روحيه تيمي خوبي داشته باشند

زيرا کسب‌وکارهاي امروزي براي موفقيت نياز به کار تيمي و خلاقيت دارند،

در غير اين‌صورت براي ارتباط برقرار کردن با فضاي کار اشتراکي با مشکل مواجه مي‌شود.

حتي اگر شما جزو افرادي هستيد که در برقراري ارتباط با افراد ضعيف عمل مي‌کنيد

با استفاده از فضاي کار اشتراکي مي‌توانيد روحيه اجتماعي خودتان را تقويت کنيد

و مهارت‌هاي لازم براي برقراري ارتباط با ساير افراد را در اين فضا کسب کنيد.

 

انعطاف پذيري فضاي کار اشتراکي

فضاهاي کار اشتراکي انعطاف‌پذيري زيادي براي تغيير اندازه و تعداد کارکنان به سازمان‌ها مي‌دهد.

شرکت‌ها مي‌توانند بدون نگراني در مورد امکانات و فضا، تعداد کارکنان خود را کمتر يا بيشتر کنند.

اين موضوع فضاهاي کار اشتراکي را به گزينه‌اي مناسب براي هر دو گروه کسب‌و‌کارهاي در حال رشد و يا در حال کوچک شدن تبديل کرده است.

فضايي شاد و صميمي ولي با تمرکز بر کار

فضاي کار اشتراکي، تنها مختص افراد برنامه‌نويس و استارت‌آپ‌ها نيست

بلکه براي افراد اهل موسيقي، فعالان بورس و بازارهاي مالي نيز گزينه مناسبي است.

در اين فضاي کاري با افراد مختلفي آشنا خواهيد شد

و مي‌توانيد از تجربه‌هاي آن‌ها نيز استفاده کنيد.

اين نوع فضاها خلاقيت و کارايي افراد را افزايش مي‌دهد.

افرادي مانند فريلنسرها که براي انجام کارشان آزادي دارند، ممکن است در انجام کارهايشان اهمال کنند

اما حضور در يک فضاي کار اشتراکي باعث ايجاد يک‌پارچگي و نظم خواهد شد.

يعني افراد جاي مشخصي براي انجام کار دارند

و مي‌توانند مانند يک کارمند رسمي به سر کار بروند و طي ساعت مشخصي کارشان را به اتمام برسانند.

اين فضا محدوديت زماني ندارد يعني شما هر وقت که بخواهيد مي‌توانيد در اين محل حضور داشته باشيد

يا اينکه آخر هفته‌ي خود را در اين فضا بگذرانيد و کار کنيد،

اين امکاني است که در ادارات و شرکت‌هاي دولتي فراهم نيست، اين فضا باعث کاهش استرس کاري شما خواهد شد

چون همانطور که گفته شد محدوديت زماني ندارد

و شما مي‌توانيد براي تحويل کارتان تا دير وقت کار کنيد.

 

قوانين فضاي اشتراکي

در هر فضاي اشتراکي قوانيني وجود دارد که بايد تمامي افراد اين قوانين را رعايت کنند.

براي مثال در فضاي کار اشتراکي شما بايد آرام صحبت کنيد

و پوشش کامل و مناسبي داشته باشيد.

اگر شما جزو آن ‌دسته از افرادي هستيد که رعايت اين قوانين روي بهره‌وري شما تاثير خواهد داشت

پس فضاي کار اشتراکي براي شما مناسب نيست.

به راحتي لبخند بزنيد و دوستاني جديد با افکار و مهارت‌هاي متفاوتي پيدا کنيد

تعامل با افرادي که در اين فضاي کاري کار مي‌کنند اجباري نيست اما افزايش تعامل با ديگران به سلامت ذهن و بدن شما کمک خواهد کرد.

هنگامي که کل روز پشت يک کامپيوتر کار کنيد،

قطعا بعد از مدتي شما خسته خواهيد شد و احساس تنهايي مي‌کنيد

اما فضاي کار اشتراکي و تعامل با افراد احساس رضايت شما را تقويت خواهد کرد.

رفت‌و‌آمد افراد حرفه‌اي و مشهور که در فضاي کار اشتراکي موجب پيدا کردن مشتري‌هاي جديد خواهد شد،

از اين‌رو اين فضا امکان شبکه‌سازي خوبي را فراهم مي‌کند

و موجب گسترش کسب‌وکار خواهد شد.

امروزه فضاهاي کاري اشتراکي علاوه بر لوازم اداري و کاري، امکانات بيشتري از جمله کافه براي استراحت، کتاب‌خانه، اتاق بازي و فيلم را ارائه مي‌دهند

که با توجه به ترافيک‌هاي شهري و وقتي که براي رفت‌و‌آمد خواهيد گذاشت،

اين مکان‌ها موجب صرفه‌جويي در وقت نيز مي‌شود

چون شما محيط کاري و تفريحي را در کنار هم خواهيد داشت.

دوره هاي آموزشي تخصصي

همچنين در کنار کار کردن در فضاي اشتراکي شما مي‌توانيد از دوره‌هاي آموزشي و تخصصي که در اين فضاها ارائه مي‌شوند استفاده کنيد.

استفاده از اين کارگاه‌ها و دوره‌هاي ارزان شما را به موفقيت نزديک‌تر خواهد کرد

چون امروزه ما در دنيايي زندگي مي‌کنيم که تنها تخصص و يادگيري روزانه ما را به هدف‌مان نزديک‌تر مي‌کند،

امکاني که در فضاي کار اشتراکي با هزينه‌اي کم براي شما فراهم است.

 

فضاي کار اشتراکي

يک روز فوق‌العاده در پارادايس هاب

اغلب بر اساس تصورات غلطي که وجود دارد تفاوت بين فضاي اشتراکي و شتاب‌دهنده درک نمي‌شود.

شتاب‌دهنده‌ها معمولا در برابر امکاناتي که در اختيار تيم‌ها قرار مي‌دهند،

بخشي از سهام را در اختيار مي‌گيرند و در سود آن شريک مي‌شوند

در حالي‌که فضاي اشتراکي در برابر امکاناتي که در در اختيار افراد قرار مي‌دهد

مبلغي مشخص دريافت مي‌کند که مبلغ تعيين‌شده بسته به نوع اشتراک و دسترسي‌هايي که مي‌خواهيد، متفاوت است.

خوشحال ميشيم با نظراتتون باعث صميمي‌تر شدن فضاي اشتراک دانش پاراديس هاب بشيد

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چرا,از,فضای,کار,اشتراکی,استفاده,کنیم؟, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 17:34

به چه شيرآلاتي توکار گفته مي شود؟

 

بعد از تحول بزرگي که در توليد شيرآلات ساختماني رخ داد، توليد شيرهاي توکار را مي‌توان بزرگترين تحول صنعت شيرآلات، به خصوص در ارتباط با طراحي معماري و دکوراسيون ساختمان به حساب آورد . به شيرآلاتي که تمامي مکانيزم‌هاي آن نظير لوله‌ها و اتصالات، کارتريج، دايورتر و … درون ديوار قرار مي‌گيرد و تنها قاب روي مغزي و دسته شيرآلات بيرون ديوار اجرا مي‌شود و قابل رويت است، شيرآلات توکار گفته مي شود . اين نوع طراحي براي شيرآلات فضاي بيشتري در اختيار طراحان و معماران جاي داده است و تحولي شگرفي در طراحي داخلي ساختمان ايجاد کرده است.

 

نحوه نصب شيرآلات توکار

 

اکثر افراد فکر مي‌کنند شيرآلات توکار را تنها در خانه‌هاي تازه ساخت مي‌توان به کار برد، در حالي که اين تصور کاملا اشتباه مي باشد. در خانه‌هاي قديمي نيز مي‌توان از اين شيرآلات استفاده نمود و به راحتي آنها را نصب کرد. بيشتر شيرآلات توکار نحوه نصب مشابهي را دارا هستند. با اين حال امکان دارد برخي شيرآلات به علت داشتن آپشن‌هاي خاص يا هر دليل ديگري روش نصب متفاوتي داشته باشند. حتي امکان دارد روش نصب شير روشويي، دوش، توالت و ظرفشويي نيز با يکديگر تفاوت داشته باشد.

 

در هر صورت نصب شيرآلات بخصوص شيرهاي توکار يک کار تخصصي مي باشد که بهتر است توسط يک فرد متخصص و ماهر صورت بگيرد. اما اگر خودتان اندکي مهارت داشته باشيد با ديدن فيلم‌هاي آموزشي، کاتالوگ محصول، يا خواندن مقالاتي مانند راهنماي نصب شيرآلات توکار در سايت هاي گوناگون روش نصب آن را فرا بگيريد.

 

استفاده از نقشه لوله کشي بسيار مهم است

 

نکته حائز اهميت ايت است  که نقشه لوله کشي بايد از قبل تهيه شده باشد و تمام لوله‌ها و اتصالات پشت پوشش ديوار و بصورت توکار نصب گردند زيرا هيچ کدام از اين تجهيزات نبايد قابل ديدن باشند. در خانه‌هاي قديمي نيز بهترمي باشد از نقشه لوله کشي استفاده شود تا کار تخريب ديوارها و نصب شيرآلات در زمان کمتر و با هزينه کمتر انجام شود.



 

نحوه انتخاب شير توکار توالت

 

شيرآلات توالت فرنگي و ايراني اندازه‌هاي خاص خود را دارند به همين دليل قبل از انتخاب شيرآلات توکار، بايد نوع توالت خود را انتخاب نماييد. اينکه توالت ايراني مي‌خواهيد يا فرنگي، آيا توالت فرنگي شما از نوع وال هنگ است و … اهميت زيادي دارد زيرا تغييرات در مراحل بعدي سخت و هزينه بردار خواهد بود.

نکات مهم در خريد شيرهاي توکار

 

کيفيت مغزي يا اينفينيتي شيرآلات توکار  داراي اهميت زيادي هستند. کيفيت پايين مغزي در اين نوع شيرآلات، احتمال ايجاد نشتي و هزينه‌هاي تعمير بسيار بالايي را داراست؛ بنابراين در هنگام خريد شيرآلات توکار، توجه ويژه‌اي به کيفيت مغزي داشته باشيد.

همراه با شير بايد بازويي، سقفي، ديواري، براکت، زانويي، سردوش و شلنگ نيز خريداري شود و نکته مهم اين است اين تجهيزات بايد هماهنگي کامل با شيرآلات داشته باشند. در غير اين صورت نتيجه نهايي با مشکلاتي از قبيل کارکرد نادرست، يا عدم زيبايي مورد انتظار رو به رو خواهد شد.

هنگام خريد مغزي توکار، از موجودي کاور رويي و تنوع آن اطمينان حاصل کنيد. زيرا بعد  از خريد تنها از کاور همان برند مي‌توانيد استفاده کنيد. بنابراين بهتر است در هنگام خريد شيرآلات توکار و متعلقات آن همگي اجزا از يک برند تهيه شده باشد تا از بروز مشکلات جلوگيري شود.

qkew_image1.jpg 

معايب شيرآلات توکار چيست؟

 

نصب دشوار

نصب شيرآلات توکار نسبت به شيرآلات روکار سخت‌ترمي باشدو براي اين کار نياز به زمان بيشتر، تجهيزات و کمک گرفتن از متخصص نياز داريد؛ زيرا بايد تمام لوله‌کشي‌ها و قسمت‌هاي خاصي از شير درون ديوار قرار بگيرند.

 

هزينه بالاي اجرا

يکي از فاکتورهاي مهم در خريد و نصب شيرآلات هزينه‌هاي آن مي باشد. اجراي اين شيرآلات درون ديوار انجام شده و در خانه‌هاي قديمي نياز به تخريب بخشي از ديوار و جايگذاري لوله‌ها و اتصالات دارد که همه اين موارد باعث بالا رفتن هزينه‌هاي اجرا و عمل  خواهند شد.

 

تعمير سخت

امکان دارد قسمت خارجي شيرآلات توکار شما خراب شوند در اين صورت به راحتي به قسمت معيوب دسترسي داشته و مي‌توانيد آن را تعمير کنيد ولي اگر قسمت‌هاي نصب شده در ديوار دچار خرابي بشوند بايد ديوار را خراب کرده تا بتوانيد آن را تعمير کنيد. اينکار هم زمان زيادي نياز دارد، هم هزينه بالايي در پي خواهد داشت.

 

البته بايد اشاره کرد که برخي از مدل‌هاي نسل جديد شيرآلات توکار، براي تعمير نيازي به تخريب ديوار ندارند و تنها با باز کردن چند مهره مي‌توان آن را از ديوار خارج کرده و پس از عيب يابي و تعمير دوباره نصب کرد.

 

نياز به فضاي کافي در ديوار

شايد شيرهاي توکار در خانه‌ها و فضاهاي کوچک بهترين انتخاب باشند، اما در اينجا ضخامت ديوار اهميت  خاصي پيدا مي‌کند و براي نصب شيرآلات توکار و تجهيزات وال هنگ مانند فلاش تانک توکار، نياز به فضاي کافي در ديوار است. به همين دليل در ديوارهايي با ضخامت کم امکان نصب اين تجهيزات وجود ندارد.



 

آسيب به ديوارها

در صورت خرابي لوله‌ها و شيرآلات امکان نشتي آب و نفوذ آن به ديوار وجود دارد. اين نشتي مي‌تواند باعث آسيب ديدن ديوار شود. البته در برخي از مدل‌ها از صفحه فلزي نگهدارنده و لاستيک ديافراگم استفاده مي‌شود تا امکان نفوذ آب و در پي آن خرابي ديوار وجود نداشته باشد.

 

گرفتگي توسط رسوبات

در اکثر شيرهاي توکار از سوپاپ يا دايورتر براي انتقال آب به سر دوش استفاده مي‌شود. از آنجايي که آب هميشه رسوباتي همراه خود دارد با گذشت زمان موجب گرفتگي، کاهش فشار آب يا حتي شکستن سوپاپ مي‌شود. در بعضي مدل‌ها با حذف کردن سوپاپ و تعبيه دايورتر در کارتريج از اين مشکل جلوگيري مي‌شود.



 

مزاياي استفاده از شيرآلات توکار چيست؟

 

شيرآلات توکار به علت قرار گرفتن در ديوار از يک لايه محافظ شامل ميشوند که موجب مي‌ گردد صدمات خاصي به آنها وارد نگردد و در برابر پوسيدگي نيز مقاوم‌ترو مستحکم تر باشند. همين موضوع باعث افزايش عمر شيرهاي توکار مي‌ گردد.

اين شيرآلات نسبت به شيرآلات کلاسيک اهرمي زيبايي بيشتري دارند و مي‌توانند فضاي سرويس بهداشتي را خاص و لوکس جلوه دهند.

شيرآلات توکار نياز به فضاي کمتري دارند و براي محيط‌هاي کوچک بسيار مناسب مي باشند.

تميز کردن اين شيرآلات بسيار راحتتر از شيرآلات روکار است.

کاهش در مصرف آب يکي از مهمترين مزاياي شيرآلات توکار مي باشد.

 

قيمت شيرآلات توکار

 

به طور کلي بايد گفت قيمت شيرآلات توکار تفاوت چنداني با شيرآلات روکار ندارد. بسته به برند مورد نظر، کيفيت و آپشن‌ها، قيمت شيرآلات توکار متغير است. شما مي‌توانيد قيمت به روز بهترين برندهاي شيرآلات توکار را در وب سايت چلونگر مشاهده کنيد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : به,چه,شیرآلاتی,توکار,گفته,می,شود؟, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 199 تاريخ : جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 15:04

انواع حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني

 

آشنايي با حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني

 

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد .

بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد.

درب آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت.

شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد.

که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند.

که معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي کنند.

و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است.

امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد.

و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند.

بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند.

که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

و همچنين براي اطلاع از انواع نرده پنجره با کارشناسان حفاظ سازه تماس بگيريد.

 

 

شرايط حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد.

از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

نصب حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني

· مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند .

که از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره کرد.


· ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.


· شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

 

کاربرد حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني چيست؟

حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد.

که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد.

اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسکوني و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد.

شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و … استفاده کنيد.

 

 

قفل درب هاي آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني خود استفاده کنيد .

ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد.

بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد.

دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند،

شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند.

چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد.

از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد.

که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد.

تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهني در اصطلاح حفاظ هايي دارد.

که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

?? دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد.

درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

?? درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.


?? قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد

و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.


?? پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد

نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.


?? زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

 

 

حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند.

که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد .

که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد.

زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند!

براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد

که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد

به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

 

 

نصب حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني و نکات آن

در نهايت مي توان گفت که نصب گارد آهني کاري آسان است اما شما نميتوانيد.

آن را خودتان و بدون مشورت يک متخصص انجام دهيد. بهترين کاري که در اين زمينه مي توانيد بکنيد.

اين است که از فردي که در اين زمينه متخصص است کمک بگيريد.

و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب کنيد.

جوش هايي که در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اکسيد کربن است .

که در صنعت هاي آهن از باکيفيت ترين هاست.

شما ميتوانيد از فردي که در اين زمينه اطلاعات کافي را دارد خريد خود را انجام دهيد.

و ضمن اينکه حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي کنيد،

هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

حفاظ مدرن آکاردئوني ويلا

حتما تا پيش از اين با حفاظ آکاردئوني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا کرده ايد

و مي دانيد که امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آکاردئوني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود.

اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه

به يک سري نکات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا که اين عوامل تأثير

مستقيمي در قيمت حفاظ آکاردئوني دارند که شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آکاردئوني در بازار مشاهده کرديد،

طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود

تا اين تفاوت قيمت حفاظ آکاردئوني نمود پيدا کند. ما براي سهولت در خريد

شما به ذکر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد

حفاظ آکاردئوني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آکاردئوني

به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد

تا به درک درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

 

عوامل مختلف در قيمت حفاظ نرده آکاردئوني

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آکاردئوني بايستي به يک سري نکات

و علل و عوامل اشاره شود که تمامي اين عوامل در قيمت حفاظ آکاردئوني

در پايان کار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يک از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آکاردئوني،

انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند.

 

 

اين عوامل مختلف که موجب تغيير در قيمت حفاظ آکاردئوني مي گردند، مي توانند شامل موارد زير باشند:

 

?- جنس حفاظ آکاردئوني

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آکاردئوني مطمئن تر و مستحکم تر باشد،

امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده

را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آکاردئوني مطمئن تر مي سازد.

بنابراين نبايستي در همان وهله نخست قيمت حفاظ آکاردئوني پايين و ارزان قيمت ما

را بفريبد و بدون هيچ گونه فکر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آکاردئوني ارزان قيمت زد؛

بلکه بايستي جنس آن را مدنظر قرار داد چرا که برخي از توليدکنندگان هستند

که براي جلب مشتري از جنس آهن هاي دست دوم و نامرغوب با قيمت پايين استفاده مي کنند

تا با قيمت حفاظ آکاردئوني ارزان بازار را به سمت و سوي خود بکشانند.

بنابراين مشتري حاذق و تيزفهم کسي است که جنس حفاظ آکاردئوني

مرغوب را از نامرغوب به خوبي تشخيص داده تا خريدي مطمئن در پيش داشته باشد.

 

?- انواع و طرح هاي مختلف حفاظ آکاردئوني

قيمت حفاظ آکاردئوني تا حد بسيار زيادي تحت تأثير مدل ها و طرح ها

و نيز انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني مي باشد که امروزه شما مي توانيد

هر يک از مدل ها و طرح هاي مدنظر خود را خريداري نماييد. طبيعتا هر مدل

و نوعي از درب هاي آکاردئوني موجود در بازار در قالب قيمت هاي متفاوتي

عرضه مي گردند که توجه به نوع آن در قيمت گذاري بسيار حائز اهميت مي باشد.

در اين خصوص در ادامه بيشتر سخن به ميان خواهيم آورد.

 

?- تنوع رنگ

رنگ هاي متفاوت و متنوع درب هاي آکاردئوني نيز تا حد بسيار زيادي در قيمت گذاري

آن ها دخيل مي باشد و مي توان هر رنگي را بر حسب سليقه خود انتخاب نموده

و پيش از خريد به تفاوت قيمت حفاظ آکاردئوني در قالب رنگ بندي هاي آن نيز توجه کرد.

هر چند که ممکن است اين تفاوت چندان محسوس نباشد.

توجه به طول و عرض به جهت قيمت حفاظ آکاردئوني

 

?- متراژ حفاظ آکاردئوني

متراژ و ميزان طول و عرض حفاظ آکاردئوني يکي از مسائلي است

که در قيمت حفاظ آکاردئوني بسيار موثر مي باشد. به اين صورت که حفاظ آکاردئوني

از جنس آهن مي باشد تا با خاصيت مستحکم بودن خود سد مستحکم و مقاومي

در برابر هر گونه سارق و افراد شرور و مزاحمي باشد و از آنجا که قيمت آهن

بسيار بالاست، با توجه به متراژ استفاده از حفاظ آکاردئوني، قيمت آن ها

نيز با يکديگر کاملا متفاوت مي باشد. چرا که برخي از منازل مسکوني در ارتفاع کمتر و برخي بيشتر هستند.

بنابراين براي به دست آوردن فرمولي دقيق و منسجم براي قيمت حفاظ آکاردئوني،

ارتفاع درب را در عرض آن و نيز قيمت هر متر مربع ضرب نموده تا

حاصل ضرب را به عنوان قيمت حفاظ آکاردئوني بدست آوريم.

بنابراين هر چقدر حفاظ آکاردئوني عريض تر و مرتفع تر باشد، در قيمت آن تأثيري مستقيم خواهد گذاشت.

 

?- تراکم حفاظ آکاردئوني

تراکم يا شلوغي و خلوتي حفاظ آکاردئوني نيز از ديگر مسائلي است

که در قيمت حفاظ آکاردئوني تأثير بسزايي خواهد گذاشت.

به اين صورت که هر چقدر تراکم و ميزان شلوغي درب مورد نظر بيشتر باشد،

طبيعتا قيمت حفاظ آکاردئوني را بالاتر برده و در عين حال امنيت بيشتري را نيز به همراه خواهد داشت.

خلوتي و تراکم پايين حفاظ آکاردئوني نيز علاوه بر پايين آوردن امنيت آن ها در قالب قيمت هاي ارزانتري نيز عرضه مي شوند.

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني

 

 

انواع مدل هاي حفاظ هاي آکاردئون

همانطور که يادآور گشتيم يکي از مواردي که در قيمت حفاظ آکاردئوني تأثير مستقيمي دارد،

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئوني مي باشد که در اين بخش برآنيم

تا به برخي از اين مدل هاي مختلف اشاره اي گذرا داشته باشيم. انواع و اقسام درب هاي آکاردئوني را مي توان در موارد زير خلاصه نمود:

 

?- حفاظ آکاردئوني ساده

طبيعتا ارزان قيمت ترين حفاظ آکاردئوني، مدل ساده و بي آلايش آن است که مناسب افراد کم بضاعتي است که وسع مالي چندان مناسبي ندارند.

 

?- حفاظ آکاردئوني دو جداره

در توليد و ساخت اين نوع درب ها از تسمه هاي ايستاده در داخل کلاف حفاظ آکاردئوني به صورت دو لايه متصل به هم از طريق جوشکاري استفاده شده است که بسيار ايمن و مطمئن تر مي باشند.

 

?- سه لوزي

حفاظ آکاردئوني سه لوزي نيز يکي از متداول ترين انواع درب هاي آکاردئوني محسوب مي شود که بر حسب تعداد گل ها قيمت حفاظ آکاردئوني متفاوت مي باشد.

 

?- حفاظ آکاردئوني دوبل

?- ايتاليايي

?- حفاظ آکاردئوني سفارشي

شما مي توانيد هر نوع مدل و طرحي که در ذهن خود داريد را به مسئولين و توليدکنندگان درب هاي آکاردئوني سفارش دهيد که مسلما قيمت اين نوع درب هاي سفارشي بر حسب عوامل نامبرده شده در اين مطلب کاملا متفاوت از يکديگر مي باشند.

حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني؛ حفاظي آهني ايمن براي ممانعت از سرقت

اگر تاکنون به فکر راه چاره اي براي حفاظت و مراقبت از مال و جان خود و اعضاي خانواده تان نبوده ايد

و تنها يک درب چوبي ساده را به عنوان درب ورودي ساختمان خود در به عنوان مانعي در برابر ورود

و خروج افراد غريبه و ناآشنا و سارقين حرفه اي قرار داده ايد، بهتر است

از همين الان به فکر راه چاره اي بوده و با حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني مي توانيد

تا حد بسيار زيادي به آرمان خود دست يابيد. به اين صورت که امروزه بر روي درب هاي ورودي چوبي

ساختمان ها و واحدهاي مختلف مسکوني، دربي آهني به عنوان حفاظ و سدي محکم در برابر سارقين و افراد

مزاحم قرار مي گيرد که با استفاده از اين حفاظ آهني مي توانيد خيال خود

براي هميشه از ورود افراد غريبه به ساختمان خود راحت و آسوده کنيد

و با آرامش خاطر به مسافرت رفته و شب را با خيالي راحت و بدون کوچکترين استرسي بر بالين بگذاريد.

در همين راستا حفاظ آکاردئون حفاظ سازه با بيش از ?? سال فعاليت در اين زمينه در خدمت شما مي باشد

تا با توليد حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني امنيت و آسايش را به خانه هاي شما بياورد.

بنابراين در صورتي که قصد خريد اين حفاظ آهني مستحکم را داريد،

مي توانيد با خريد حفاظ آکاردئون حفاظ سازه به هدف مورد نظر خويش نائل آمده و از مزيت هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببريد.

در ادامه در خصوص حفاظ آکاردئون به عنوان يکي از

توليدکنندگان حفاظ درب وروردي آپارتمان آکاردئوني و حفاظ آهني ديگر براي درب و پنجره منازل مسکوني بيش از پيش سخن به ميان خواهيم آورد.

نرده فرفورژه پله 

نرده راه پله درون ساختمان ها يکي از مواردي است که مي بايست
حتما پس از نصب پلکان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد
تا به اين منظور به هنگام سکندري خوردن يا به هر دليلي افتادن
و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از پله مارپيچ به عنوان تکيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده کرد.
اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد که داخل ساختمان ها بچه هاي کوچک و بازيگوشي باشند
که دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سکندري خوردن آن بسيار زياد است
و در صورت نبود نرده فرفورژه پله ممکن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد.
بنابراين ساخت و نصب پله مارپيچ را بلافاصله پس از نصب پلکان منزل خويش حتما
به دست افراد متخصص و کاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانند
با نصب نرده فرفورژه پله به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده
و به ويژه کودکان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد.
در ادامه به نقش پله مار پيچ و کاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.

 


نقش زيبايي و کارايي بالا با نرده فرفورژه پله

 

نقش و کاربرد پله مارپيچ در منازل مسکوني
پلکان در گذشته هاي دور تاکنون وجود داشته است با اين تفاوت که
در گذشته از پله مارپيچ تنها به شکل فلزي يا آهني و فقط در راستاي
حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت.
امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس کار نصب پلکان قرار دارد با اين تفاوت
که در ساخت و طراحي نرده فرفورژه پله امروزه تنها به عنوان
يک حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي کنند و طراحي هاي فوق العاده
بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني
متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است
که طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلکان پيچي به شکل ها
و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله مارپيچ فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و…
روي آورده اند که نمونه هاي فوق العاده شيک و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان
در خانه هاي لوکس و مجلل به نظاره نشست که هر کدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود که براي بار نخست پا به اين منازل نهاده اند.

پله مار پيچ چوبي بسيار شيک

انواع پلکان ساده و فرفورژه

همانطور که يادآور شديم، امروزه پلکان تنها به نوع رايج و مرسوم قديمي خود
يعني نرده فرفورژه پله فلزي منتهي نمي گردد؛ بلکه مي توان نرده فرفورژه پله امروزي را
به صورت ها و اشکال مختلفي در منازل مسکوني خويش و يا کافي شاپ و رستوران،
تالار، فروشگاه هاي بزرگ و پاساژ ها و… بکار بست که علاوه بر تضمين امنيت،
زيبايي دوچنداني را به محيط اطراف خود ببخشد. بنابراين اگر قصد خريد نرده فرفورژه پله داريد،
بايد اولا به اين نکته واقف باشيد که نرده فرفورژه پله فلزي که در گذشته به شکل ساده و بي آلايش خويش مرسوم بوده
نيز کماکان وجود دارد ولي نه به همان شکل و قالب سنتي خويش؛
بلکه در قالب و طرحي جديد که با مدل هايي که در خود در طي اين سال ها ديده است،
سبب هجوم مردم به خريد نرده فرفورژه پله فلزي شده اند.
پس هنوز هم مي توان از پله مار پيچ فلزي استفاده کرد با اين تفاوت که طرح هايي
که در اين حفاظ هاي آهني امروزه در نرده فرفورژه پله کارگذاري مي شود
طبيعتا با طرح ساده گذشته بسيار متفاوت و زيباتر مي باشند
ضمن اينکه استحکام و امنيت اين نرده ها نيز در نظر طراح لحاظ شده است تا با مقاومتي بالاتر تضمين سلامتي جان افراد گردد.
اما در صورتي که مي خواهيد خود را وارد يک وادي ديگري کنيد
و از طرح هاي خود را خلاص کنيد و رو به طرح هاي ديگري آوريد،
بايستي خاطر نشان کرد که امروزه شما مي توانيد نرده فرفورژه پله منزل يا هر مکان پلکاني ديگري را با جنس هاي ديگري غير از چوب نيز امتحان کنيد
تا زيبايي خاص و منحصر به فردي به فضاي اطراف خود حکمفرما سازيد.

 

در زير به معرفي برخي از اين طرح ها خواهيم پرداخت:


?- نرده فرفورژه پله چوبي


از پلکان چوبي به عنوان يکي از منحصر به فردترين و بهترين پله مارپيچ مي توان نام برد که شايد با شنيدن نام آن شما ياد خانه هاي روستايي قديمي بيفتيد که فوق العاده بانشاط و پر از طعم شيرين زندگي و سرشار از آرامش بودند. با نرده فرفورژه پله چوبي مي توانيد حس زيبايي وجود در طبيعت و روستاهاي سرسبز و پر از نشاط و آباداني را وارد منزل خويش کنيد و با طرح هاي فوق العاده لاکچري و فانتزي زيبايي که به صورت کاملا مدرن و شيک طراحي و ساخته اند، بيشترين لذت و بهره را ببريد.


?-نرده فرفورژه شيشه اي


در برخي از فروشگاه ها از پلکان شيشه اي استفاده مي کنند که طبيعتا مي توان کاربرد آن را در مکان هاي ديگري نيز گسترش داد. هر چند که کاربرد نرده فرفورژه پله شيشه اي علي رغم زيبايي منحصر به فردي که دارد، براي خانواده هايي که بچه کوچک دارند چندان گزينه مناسب و مطلوبي به نظر نمي آيد. ولي به طور کلي مي توان از اين نوع از نرده هاي چوبي نيز استفاده لازم را برد.


?-نرده فرفورژه استيل


از نرده فرفورژه پله استيل نيز مي توانيد براي تزيين دکوراسيون داخلي منزل خويش در کنار وجود امنيت بالا نيز بيشترين استفاده و بهره لازم را ببريد و به ديزاين خانه خود طرحي نو و رنگ و لعابي برجسته ببخشيد.
بنابراين به طور کلي هر يک از مدل هاي ياد شده نرده فرفورژه پله را شما مي توانيد براي خانه يا پاساژ و فروشگاه هاي زنجيره اي خويش استفاده کنيد تا در هر مکان پلکاني از وجود نرده هايي با جنس هاي مختلفي به جهت امنيت و آسايش و نيز زيباسازي محيط بيشترين استفاده و بهره لازم برده شود.
اصولا در هر محيط پلکاني بايد بلافاصله از پله مارپيچ استفاده کرد تا امنيت را در آن مکان ها برقرار ساخت. در گذشته تنها شکل نرده آهني و ساده مرسوم بود ولي امروزه مي توان از پلکان چوبي، آلومينيومي، استيل، شيشه اي و… استفاده کرد که هر کدام از آن ها را امروزه مي توان با مدل هاي هنري و فوق العاده زيبا و مدرني خريداري نمود.

قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ روي ديوار


امنيت خانه موضوع مهمي است که بايد موردتوجه قرار گيرد خصوصاً زماني که ساکنين آن قصد سفر دارند.

سرقت از خانه ازجمله نگرانيهاي قبل از سفر است که ممکن است در اثر غفلت صاحبخانه اتفاق بيافتد زيرا که اغلب سرقتها در زمان نبود ساکنين منزل اتفاق ميافتد.

بنابراين ايمني خانه از اولين اولويتهايي است که قبل از ترک منزل بايد به آن توجه کنيد.
براي جلوگيري از اتفاقات و حوادث ناگوار ساکنين خانه بايد با روشهاي حفاظت از خانه آشنا شده تا از بروز جرم پيشگيري کرده و يا در صورت وقوع آن بتوانند با آن برخورد کنند.

در ادامه بهطور گسترده در خصوص روشهاي جلوگيري از سرقت منزل صحبت ميشود.

با کنترل دسترسيها و حفاظت از اموال خود ميتوانيد
خانه خود را در برابر ورود افراد غيرمجاز ايمنسازيد و با خيال آسوده به سفر برويد.

استفاده از انواع روشهاي حفاظتي مثل بهره گيري از دوربينهاي مداربسته، بستن حفاظهايي مثل حفاظ نرده شاخ گوزني  بروي ديوار حياط از جمله کارهايي است که ميتواند مانع ورود سارقين به داخل خانه شود.

متأسفانه سرقت تنها مورد خطرناک نيست.

آتشسوزي و حوادث ناگوار ديگري نيز وجود دارند که به دليل بيتوجهي و عدم مسئوليتپذيري ساکنين منزل مسکوني ممکن است رخ دهد.

حفاظ نرده شاخ گوزني 

سرفصلهاي عنوانشده در اين مقاله عبارتاند از:
استفاده از حفاظ نرده شاخ گوزني  براي محافظت از حياط
بررسي نکات حفاظتي براي اموال داخل منزل
ساير نکات امنيتي که قبل از ترک خانه بايد انجام داد
نکات ايمني جهت جلوگيري از حوادث خطرناک
نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  براي محافظت از حياط
استفاده از حفاظ نرده شاخ گوزني  براي محافظت از حياط
محوطه حياط و بيرون خانه از اولين نقاطي است که مورد ديد سارقين قرار ميگيرد بنابراين در نظر گرفتن نکات امنيتي براي محافظت از آنها ضروري ميباشد.

استفاده از ابزارها و حفاظهاي محافظتي ديوار
مثل حفاظ نرده شاخ گوزني  امنيت خانه را افزايش ميدهد و از ورود سارقين جلوگيري ميکند.

چند نمونه از ابزارهاي محافظتي که براي بيرون خانه استفاده ميشوند عبارتاند از:

انواع حفاظ درب و ديوار حياط ساختمان:
براي حفاظت بيشتر خانه ميتوانيد دروديوار حياط را با انواع حفاظ همچون حفاظ نرده شاخ گوزني  مجهز کنيد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  با ساختار شاخهاي و نوک تيزي که دارد امکان ورود را براي سارقين غيرممکن ميکند.

اين حفاظها در ارتفاع ?? تا ??? سانتيمتر توليد ميشوند.

که با توجه به نياز خود ميتوانيد هراندازهاي که موردنيازتان است را انتخاب کنيد.
حفاظ نرده شاخ گوزني  از فولاد ساخته شده که بهراحتي قابل شکستن و يا خم شدن نميباشد، بنابراين با خيال راحت خانه را ترک کنيد زيرا که حفاظ نرده شاخ گوزني  روي ديوار ميتواند همانند يک نگهبان از خانه شما مراقبت کند.

سگ خانگي را محافظ خانهکنيد:
سگها زماني که از ورود افراد ناشناس به خانه آگاهي يابند از ورود آنها جلوگيري کرده و با پارس کردن و حمله کردن، سارقين را از خانه شما دور ميکنند.سگها همانند ساکنين منزل، خانه را حريم خصوصي خود ميدانند و به اين دليل نسبت به ورود افراد ناشناس به خانه واکنش نشان ميدهند.

کار گذاشتن سيستم امنيتي و زنگ خطر در حياط خانه:
دوربينهاي مداربسته اين اجازه را براي ساکنين خانه فراهم ميکنند تا از راه دور نيز خانه خود را کنترل کنند و از حضور افراد ناشناس به داخل خانه خود، آگاهي يابند و در اسرع وقت نسبت به ورود آنها واکنش نشان دهند.

حفاظ نرده شاخ گوزني 

علاوه بر نصب دوربينهاي مداربسته در جاهاي مختلف و اطاف ساختمان،
فعال نمودن سنسورهاي حرکتي (دزد گير)در اطراف حياط خانه افراد و ساکنان ساختمان را از ورود افراد ناشناس آگاه مينمايد.

اين ابزار در اغلب موترد به زنگ هشدار قوي مجهز هستند که به محض وجود حرکت هاي مشکوک در محل به صدا درمي آيند و بهاين وسيله باعث فرار سارقين ميشوند.

 

استفاده از دربها يا قفلهاي ضد سرقت:
براي سارقان باز نمودن درب هاي قفلي معمولي با سنجاق و وسايبل نوک تيز بسيار راحت و ساده است.
حفاظ نرده شاخ گوزني  :کارخانه حفاظ سازه پروژه هاي زيادي از انواع حفاظ روي ديوار را اجرا نموده .

در ادامه مطلب شرح پروژه هاي انجام شده از حفاظ نرده شاخ گوزني  را با عکس و آدرس آورده ايم .

شما ميتوانيد از پروژه هايي حفاظ نرده شاخ گوزني  و ساير انواع حفاظ روي ديوار
مثل حفاظ ليليوم, حفاظ نيزار, حفاظ بوته اي که اجرا شده نزديکترين مورد را انتخاب نموده و از نمونه اجرا شده بازديد نماييد .

در صورتي که نمونه مورد نظر شمادر ليست نبود ميتوانيد از محل کارخانه حفاظ سازه بازديد نموده و انواع حفاظ روي ديوار و ساير محصولات را يکجا بازديد نماييد .

 نهايتا اينکه جهت رفاه حال مشتيريان امکان بازديد و مشاوره رايگان همراه با ارسال نمونه نيز فراهم ميباشد
.شما ميتوانيد با ما تماس بگيريد و هماهنگي لازم را انجام دهيد.

مشاوران خبره ما در سريعترين بصورت رايگان در خدمت شما هستند.

مشاوره هاي ما شامل موضوعاتي مانند بهترين طريقه نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  فلزي با توجه به نوع ديوار هاي شما, قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  و مناسبترين حفاظ از نظر نوع و تراکم و ارتفاع ميباشد.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني  آهن ايرانيان


در اين مطالب بسيار کاربردي سعي کرديم براي افرادي که قصد خريداري محافظ شاخگوزني براي روي ديوار را دارند تمامي اطلاعات لازمه را قرار دهيم.

بنحوي که بعد ازخواندن اين نوشته و مطالب ديگر سايت به راحتي و با اطمينان ميتوانيدبا مناسبترين قيمت بهترين حفاظ نرده شاخ گوزني حفاظ ساختمان را خريداري کنيد .

در آخر هم مدل هاي ديگري از نسل جديد محافظ روي ديوار حضورتان معرفي شده است.

مضوعاتي که در ادامه مطالعه خواهيد نمود :
حفاظ گارد آهني ديوار چيست؟
محافظ آهني در چه ابعاد و اندازه هايي توليد ميشود ؟
منظور از تراکم در اين مدلها چيست؟
چه اندازه اي براي ديوار ساختمان ما مناسب است؟
چه محاسن و معايبي نسبت به ساير مدلها دارد؟
روش نصب شاخ گوزني روي ديوار چگونه است؟
موقع خريد به چه مواردي بايد دقت کنيم؟
قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  شاخگوزني چقدر است؟
فاکتورهاي مهم در کنترل کيفيت حفاظ نرده شاخ گوزني  سر ديواري کدامند؟
و بسياري از موارد مهم و کاربردي که خريداران بايد بدانند.حفاظ نرده شاخ گوزني  کشي حياط


حفاظ نرده شاخ گوزني  چيست ؟


شاخگوزني نام نوعي نرده حفاظ روي ديوار جديد است. اين حفاظ نرده شاخ گوزني  ها از سري جديد محافظها براي روي ديوار ساختمان هستند که بوسيله توليدکنندگان حفاظ نرده شاخ گوزني  توليد ميشود.

اين نوع حفاظ نرده شاخ گوزني  با الهام از شاخ هاي زيبا و محکم گوزن طراحي و ساخته شده است.
داراي شاخه هاي اصلي و شاخکهاي فرعي بسيار زياد تيز و برنده از ميلگرد هاي آهني است .

در کمال زيبايي و شباهتي که به شاخ گوزن دارد از لحاظ امنيتي يکي از حفاظ نرده شاخ گوزني  هاي بسيار امن براي محافظت از اموال و جان انسان است .

شاخه هاي زياد , درهم پيچيده و منظم آن تآثير زيادي در زيبايي و نماي ساختمان و ديوارها دارد.

منبع : حفاظ درب ساختمان

 

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : انواع,حفاظ,درب,وروردی,آپارتمان,آکاردئونی, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 135 تاريخ : يکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت: 22:27

اهميت نورپردازي در تابلوسازي

وايرينگ با سيم کشي قطعات الکتريکي در تابلوسازي بسيار حائز اهميت بوده و اجراي آن بايد با دقت هرچه بيشتر انجام شود زيراکه يکي از مهمترين مسائلي که بايد در رابطه با ايمني و زيبايي تابلو به آن توجه نمود همين سيم کشي تجهيزات الکتريکي داخل تابلو مي‌باشد و همچنين عملکرد صحيح و طول عمر تجهيزات تا حد زيادي به رعايت اصول سيم کشي و استاندارد‌هاي مربوطه بستگي دارد.

k9c7_z1.jpg

نورپردازي در تابلوسازي جزو يکي از مهمترين فاکتورها براي جذب مخاطب به تابلو و مشاهده محتوا و تبليغات آماده شده در تابلو مي باشد. بطوري که امروز که از از نورپردازي در تابلوسازي استفاده نشود، قطعا آن تابلو، اثري کمي در تبليغات خواهد گذاشت و نمي توان از آن تابلو بهره کافي را برد. زيرا تقريبا اکثر فروشگاه ها و يا شرکت هايي که تمايل به ساخت تابلو دارند، تاکيد بسيار زيادي بر روي نورپردازي در تابلوسازي دارند. حال اين را تصور نماييد در کنار تابلوهايي که از نورپردازي استفاده نموده اند، تابلوهايي قرار بگيرد که فاقد نورپردازي باشد. قطعا چنين تابلوهايي همانطور که مطرح شد، در کنار ساير تابلوهايي که داراي نورپردازي هستند، ديده نمي شوند.

نورپردازي در تابلوسازي اساس يک تصوير است، در واقع آنچه باعث خيره شدن و توجه به يک تصوير مي‌شود، در قدم اول نورپردازي آنست و بعد طرح. گاها پيش آمده که در تابلوسازي هايي، زحمت بسياري براي طرح آن کشيده شده، ولي به دليل عدم توجه به نورپردازي در تابلوسازي ، بسيار کم توجه بوده و عملکرد خوبي نداشته و در نهايت، نتيجه دلخواهي نيز گرفته نشده است. بنابراين نور بحث اصلي در تابلوسازي مي‌باشد.

درون تابلو چلنيوم از دو نوع لامپ معمولا استفاده مي شود.لامپ SMD و LED استفاده ميشود.کاربرد لامپ هاي SMD در تابلوهاي چلنيوم به دليل پرنور بودن خيلي بيشتر از لامپ هاي LED است.
همانطور که واضح است نور تابلو هاي چلنيوم يکي از مهمترين قسمت هاي تابلو چلنيوم است که بايد با دقت هرچه بيشتر نورپردازي بشود.مصرف پايين برق،پخش مناسب نور، خاموشي کمتر و نصب آسان تابلو هاي چلنيوم جزو عواملي است که حائز اهميت است و بايد به آن دقت شود.

تابلوهاي فلکسي و لايت باکس نيز مانند تابلو چلنيوم با نورپزدازي زيباتر و چشمگيرتر مي شوند.

در همه تابلوهايي که نور در آنها کاربرد دارد بويژه حروف چلنيوم ، لايت باکس ، فلکسي ، نورپردازي حرف اول را در زيبايي و نما مي زند و از اهميت ويژه اي برخوردار است .

همه ما درطول شبانه روز به صورت پياده يا سواره از مقابل مغازه ها و فروشگاه هاي متعددي عبور مي کنيم اطراف و محيط پيرامون خود را از نظر مي گذارانيم و در هنگام مناظره اطراف ، تنها نوشته ها و تابلوهاي موجود در سردر مغازه هايي نظر ما را به خود جلب مي کند که زيبا باشد ، گرافيک بالا و نورپردازي همراه بار رنگهاي متفاوت داشته باشد.

بنابراين افکت هاي نوري استفاده شده در تابلوها و رنگهايي که در طيفهاي نوري منعکس مي شود بسيارمهم است .

 

منبع : تابلو الماس

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : اهمیت,نورپردازی,در,تابلوسازی, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 128 تاريخ : جمعه 16 خرداد 1399 ساعت: 23:34

 

رمان بيمار خاموش، نخستين اثر الکس مايکليديس، در سال ???? به چاپ رسيد. اين رمان را مي‌توان در دسته‌ي آثار جنايي، هيجاني، رمز‌آلود و روان‌شناسي قرار داد. الکس مايکليديس در اين رمان داستان آليسيا برنسونز را روايت مي‌کند؛ نقاشي موفق و مرفه که يک روز عصر به ضرب گلوله همسرش را به قتل مي‌رساند و ازآن‌پس يک کلمه هم صحبت نمي‌کند. برگردان فارسي رمان بيمار خاموش با ترجمه‌ي مريم حسين نژاد و از نشر سنگ راهي بازار شد و در سال ?? از پرفروش‌ترين‌هاي اين انتشارات بود.

خلاصه‌ي داستان

آليسيا برنسونز هيچ‌چيز در زندگي کم ندارد؛ خود او نقاشي موفق است و همسرش نيز يکي از عکاسان مشهور صنعت مد و فشن است و خانه‌شان زيبا، مشرف‌به پارک و در يکي از محله‌هاي اعياني لندن واقع است. با تمام اين‌ها يک روز عصر که همسر آليسيا از کار برمي‌گردد آليسيا با شليک گلوله او را به قتل مي‌رساند. پنج بار به‌صورت او شليک مي‌کند و بعد ساکت مي‌شود. آن‌قدر ساکت که از آن به بعد حتي يک کلمه هم حرفي نمي‌زند. آليسيا حتي در دادگاه و جلسه‌ي محاکمه‌اش هم لب از لب باز نمي‌کند. نه توجيهي، نه توضيحي، نه بحثي، هيچ.

سکوت شکست‌ناپذير آليسيا  سبب مي‌شود ماجراي تراژدي خانگي که چيز چندان غيرمعمولي هم نيست بازتاب بسيار وسيعي داشته باشد و براي ماه‌ها تيتر اول روزنامه‌ها و حرف دهان مردم شود.

تصميم‌ مي‌گيرند آليسيا را از رسانه‌ها دور نگه‌دارند و در يک مرکز رواني با تجهيزات امنيتي بالا و در شمال لندن بستري کنند. آنجا نام «بيمار خاموش» را روي او مي‌گذارند. تئو فيبر، روانشناسي است که برخلاف نظر ديگران خيال مي‌کند مي‌تواند آليسيا را به حرف بياورد. مخالفت‌هاي بسياري با اين قضيه مي‌‌شود اما تئو مصمم است. به نظر او «آليسيا تنها کسي است که از حقيقت خبر دارد» و فکر مي‌کند خود او تنها کسي است که مي‌تواند بيمار خاموش را به حرف وادارد.

بيمار خاموش و چرخي در ذهن شخصيت‌ها

اينجاست که حماسه‌ي رازآلود الکس مايکليديس آغاز مي‌شود. نويسنده هم ذهن آليسيا، زني که محکوم به قتل همسرش است، و هم تئو، روان‌شناسي که سعي دارد او را درمان کند، را وا مي‌کاود و خواننده را انگشت‌به‌دهان مي‌کند.

بله. نويسنده در کتاب بيمار خاموش به‌جاي آنکه داستان شخصيت‌هاي اصلي را صحنه به صحنه دنبال کند، در افکار آن‌ها چرخ مي‌زند و مخاطب را نيز با خود همراه مي‌کند. نويسنده روان شخصيت‌ها را مي‌کاود و مخاطب را در رازي که آليسيا را احاطه کرده است و اسرار متعدد تئو غرق مي‌کند.

شخصيت‌پردازي

آليسيا تنها شخصيتي نيست که نويسنده سعي کرده تمرکز خود را روي او بگذارد. با پيش رفتن در داستان درباره‌ي تئو و زندگي‌اش بيرون از تيمارستان، همسرش و هدفش از تلاش براي بازگرداندن صداي آليسيا بيشتر دستگيرمان مي‌شود. داستان اين دو شخصيت به‌خوبي ساخته‌وپرداخته شده است و مخاطب را راضي مي‌کند.

شخصيت‌هاي ديگري هم هستند که مي‌آيند و مي‌روند و نقش چندان مهمي هم ندارند؛ نويسنده تنها براي شاخ و برگ دادن به داستان از آن‌ها بهره مي‌برد. مي‌آيند و نقششان را بازي مي‌کنند و اجازه مي‌دهند داستان خودش پيش برود. مانند مدير تيمارستان، پسرعموي آليسيا، مدير گالري کوچکي که آثار آليسيا را به نمايش مي‌گذارد، برادر آليسيا، يکي از پزشکان بيمارستان و چند شخصيت ديگر.

برشي از کتاب

از تمام اين‌ها که بگذريم، کتاب بيمار خاموش تمامش لايه‌لايه باز شدن پوسته‌ي رازي است که آليسيا را احاطه کرده و به‌تدريج دانستن آنکه چرا او همسر خود را آن‌طور به قتل رسانده است.

«گابريل از همان روز اولي که او را ديدم تمام دنياي من بوده و هست. هرچقدر هم که من را ناراحت کند، هرچقدر هم که نامرتب و شلخته باشد، هرچقدر هم که بي‌فکر و خودخواه باشد باز دوستش خواهم داشت. من او را همان‌طور که هست مي‌خواهم. تا زماني که مرگ ما را از هم جدا کند.»

بيمار خاموش، کتابي اعتيادآور

هر صفحه را که ورق مي‌زنيم زمين گذاشتن کتاب سخت‌تر مي‌شود؛ انگار که اعتيادآور باشد. سکوت صلاح قدرتمندي است. اين موضوع را بامطالعه‌ي کتاب عميقاً حس مي‌کنيم، و در تلاش براي کندوکاو در گذشته‌ي آليسيا و پي بردن به راز او با تئو همراه مي‌شويم، و گذشته‌ي تاريکش، کودکي نه‌چندان شادش، پدر خشن و خاله‌ي بدجنس و بسيار چيزهاي‌ ديگر را ذره‌ذره درمي‌يابيم.

کتابي که تخيل خواننده را به کار مي‌گيرد

آليسيا‌ي کتاب بيمار خاموش مانندِ صفحه‌ي سفيدي است که خواننده را وامي‌دارد تخيل خود را به‌کار بيندازد و از دفترچه‌ي خاطرات او و حرف‌هايي که ديگر شخصيت‌ها درباره‌اش مي‌زنند نتيجه‌اي بگيرد، تا درنهايت مشخص شود که آليسيا دهان باز مي‌کند يا خير. به‌هرحال اين را شما بايد بخوانيد و بفهميد. و زماني که حقيقت را بفهميد حتم دارم شوکه مي‌شويد.

تا چند صفحه‌ي آخر نه از اتفاقات غيرمنتظره خبري هست و نه از هيجان. گويي الکس مايکليديس تمام نبوغش را در همان چند صفحه‌ي پاياني رو مي‌کند. طرح داستاني هوشمندانه و شخصيت‌پردازي قوي، و درنهايت پيوند تکان‌دهنده‌اي که ميان اتفاقات برقرار مي‌شود داستان را خواندني‌تر مي‌کند. اگر بخواهيم اين اثر را در سه کلمه توصيف کنيم، شايد شوکه کننده، فريبنده و خشن واژه‌هاي مناسبي باشند.

اگر علاقه‌مند به تهيه‌ي کتاب بيمار خاموش اثر الکس مايکليديس هستيد همين حالا مي‌توانيد آن را از وب‌سايت کاواک خريداري نماييد.

معرفي کتاب بيمار خاموش

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : معرفی,کتاب,بیمار,خاموش, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 179 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 21:15

مربا بخوريم يا سالاد؟

کسي رو ميشناسيد که روي سالاد ماکاروني و هويج بريزد؟ يا برعکس از سالاد در مرباي هويج ماکاروني بريزد؟ خير وجود ندارد. در حال حاضر هم ما قصد نداريم همچين چيز ترسناکي به شما آموزش دهيم. قصد داريم  طرز تهيه مرباي هويج و سالاد ماکاروني را جداگانه به شما آموزش دهيم. هويج يکي از سبزيجات خوشمزه‌اي است که به راحتي مي‌تونين تهيه کنين و در دسترس همگان قرار داره. هويج جز سبزيجاتي هست که خواص زياد اون باعث شده حتماً در وعده‌هايي غذايي از اون استفاده کنيم. بابت خواص بيشمار هويج علاوه بر مصرف خوراکي، از هويج براي ساخت انواع وسايل آرايشي و بهداشتي و ماسک‌ها هم استفاده مي‌شه. حتما شنيدين که در زمان قديم از هويج هم به عنوان ضد آفتاب و هم رنگدهي به لب استفاده مي‌شده.

 

هويج يکي از سبزيجات خوشمزه‌اي است که به راحتي مي‌تونين تهيه کنين و در دسترس همگان قرار داره. هويج جز سبزيجاتي هست که خواص زياد اون باعث شده حتماً در وعده‌هايي غذايي از اون استفاده کنيم. بابت خواص بيشمار هويج علاوه بر مصرف خوراکي، از هويج براي ساخت انواع وسايل آرايشي و بهداشتي و ماسک‌ها هم استفاده مي‌شه. حتما شنيدين که در زمان قديم از هويج هم به عنوان ضد آفتاب و هم رنگدهي به لب استفاده مي‌شده. در اين مقاله ميتوانيد دستور پخت مرباي هويج و سالاد ماکاروني را با هم ببنيد.

خواص هويج: 

به‌خاطر وجود بتاکاروتن در جلوگيري از پيرشدن، محافظت بدن در مقابل بيماري‌ها، جلوگيري از آب مرواريد، جلوگيري از پوکي استخوان و همچنين باعث جلوگيري از عفونت مجاري ادراري مي‌شود. اگر هويج مصرف کنيد سيستم ايمني بدنتان را تقويت مي‌کنيد و در واقع با مصرف آن مقدار کلسترول خون را پايين مي‌آورديد. هويج سرشار از پتاسيم، فيبر و ويتامين K است. بسيار از آن در کاهش وزن استفاده مي‌شود بابت کم بودن مقدار کلسترول. هويج در انواع رنگ سفيد، زرد، نارنجي و بنفش موجود است، که ما ايرانيان معمولاً رنگ نارنجي هويج را مي‌شناسيم و خريداري مي‌کنيم بابت درصد آب بالايي که دارد بسيار براي پوست و مو مفيد و تقويت کننده است. همچنين ويتامين A موجود در هويج تقويت کننده چشم است. ويتامين B موجود در هويج بسيار براي تقويت و آرامش اعصاب مهم به شمار مي‌آيد. ساير دستورهاي آشپزي و انواع مرباها و غذاي خوشمزه

مصرف هويج خام بهتر است يا پخته؟

اکثر افراد اين‌گونه تصور مي‌کنند که تمامي ميوه‌ها و سبزي‌ها بهتر است به صورت خام مصرف شود. اين ادعا تا حدي درست است زيرا پختن هويج باعث از بين رفتن فيبر آن مي‌شود ولي کاروتن در اثر پختن از بين نمي‌رود. طبق نتايج مطالعات اخير انجام شده، بهترين روش مصرف هويج، به صورت بخارپز است. و هويج پخته شده آنتي اکسيدان بيشتري نسبت به نوع خام آن دارد. خوردن هويج پخته شده استرس را کم مي‌کند. پس اگر شما جز کساني هستيد که تنش و اضطاب زيادي داريد، توصيه مي‌کنيم خوردن هويج پخته شده را در برنامه غذايي خود بگنجانيد. برخي ديگر از خواص هويج به طور کلي در ادامه ذکر شده‌اند.

هويج به دليل خواص زيادي که دارد بسيار از آن در غذاها و دسرهاي متنوع استفاده مي‌شود، ما در اينجا به 2 نوع غذاي بسيار محبوب و پرطرفداري اشاره مي‌کنيم که در آن از هويج استفاده شده است.

اولين غذايي که ما به شما معرفي مي‌کنيم،  مرباي هويج دسر خوشمزه‌اي است که مي‌تونين از اون در هنگام صبحانه يا عصرانه نوش جان کنين.

دومين غذاي پيشنهادي ما به شما، غذاي پرطرفدار سالاد ماکاروني هست که بسيار هم به عنوان غذاي اصلي و هم به عنوان پيش غذا در مهماني‌ها استفاده مي‌شود.

طرز تهيه مرباي هويج خوشمزه خانگي، مخصوص صبحانه 

بين همه‌ي مرباهاي موجود به جرات مي‌تونم بگم که راحترين و ساده ترين آن‌ها مرباي هويج خوشمزس که زمان کمي از شما مي‌گيره. فقط وسط اين مقاله به يه نکته اشاره کنم. علاوه بر طرز تهيه مرباي هويج و سالاد ماکاروني ميتونيد به مجله اکالا بريد و بعضي از دستور غذاهاي عجيب غريب ديگه هم ببينيد.

jc83_q4.jpg

مواد لازم براي تهيهي مرباي هويج :

  • هويج: 1 کيلو
  • شکر: 1 کيلو
  • گلاب: 1.2 پيمانه (يا وانيل: يک چهارم پيمانه)
  • آب ليموترش: 2 ق غ خوري
  • آب: 1 پيمانه
  • دانه‌هاي هل: 1 ق غ خوري
  • خلال پسته: 1 ق غ خوري
  • خلال بادام: 1 ق غ خوري
  • دانه‌ي به: 1 ق غ خوري

طرز تهيهي مرباي هويج:

  • در مرحله اول هويج‌ها را تميز بشوريد و خيلي نازک پوست بگيريد و رنده يا خلالي کنيد.
  • سپس شکر را به آن اضافه کنيد و کاملاً شکر و هويج را با هم مخلوط کنيد. سپس اين مخلوط را 24 ساعت در يخچال بگذاريد.
  • بعد از گذشت 24 ساعت ظرف را بيرون آوريد و آب را به آن اضافه کنيد و روي حرارت قرار دهيد. ابتدا حرارت زياد باشد تا بجوشد، سپس حرارت را کم کنيد.
  • چون مرباي هويج لعاب ندارد مي‌توانيد از دانه‌هاي به استفاده کنيد. ابتدا دانه‌هاي به را شسته و سپس آن‌ها را همراه با دانه‌هاي هل در مرباي در حال جوش بياندازيد. سپس حرارت را کم کنيد و درب ظرف را ببنديد تا هويج نرم و پخته شود. براي عطر بخشيدن به مربا از وانيل هم مي‌توانيد استفاده کنيد ولي آن را در مرحله? آخر اضافه کنيد.
  • اگر بعد از نرم شدن هويج آب مربا زياد بود درب ظرف را برداريد و به مدت 30 دقيقه? ديگر اجازه دهيد تا آب آن کاملاً بخار شود و مربا لعاب‌دار گردد.
  • شهد مرباي هويج به دليل وجود دانه‌هاي به غليظ است. بعد از اين مرحله دانه‌هاي به را خارج کنيد. حدود 10 دقيقه قبل از برداشتن مربا از روي حرارت، آب ليمو را به مربا اضافه کنيد. سپس مربا را خوب هم بزنيد. خلال پسته و بادام هم که کاملاً سليقه‌اي است را هم اضافه کنيد. دليل اضافه کردن آبليمو جلوگيري از شکرک زدن مربا است. اگر آبليمو را بيش از حد اضافه کنيد
  • باعث‌ترش شدن مربا مي‌شود. به همين دليل از جوهر ليمو هم مي‌توانيد استفاده کنيد.
  • در آخر گلاب يا وانيل را هم اضافه کنيد و اجازه دهيد مربا به اندازه? 2 تا 3 دقيقه? ديگر بپزد. حالا مربا آماده است و شما مي‌توانيد آن را در ظرف بريزيد. گلاب و وانيل تاثيري در مزه مربا ندارند و فقط براي بهتر شدن عطر آن استفاده مي‌شوند.
  • براي اين‌که مربا طعم متفاوت‌تري داشته باشد، مي‌توانيد کمي پوست پرتقال به آن اضافه کنيد. براي اضافه کردن پوست پرتقال دقت کنيد که نصف پيمانه از پوست پرتقال خشک شده را به مربا اضافه کنيد ولي قبل از اضافه کردن پوست پرتقال حتماً مربا را به طور جداگانه بجوشانيد و تا چند ساعت در آب سرد نگهداريد. (بهتر است آب آن را چندبار عوض کنيد.)
    حالا نوبت پيشنهاد دومين غذا خوشمزس، طرز تهيه سالاد ماکاروني  که بسيار سادس و سليقه‌اي، يعني شما خيلي آزاد در تغيير مواد به کار رفته آن هستيد.

4 روش براي طرز تهيه سالاد ماکاروني:

سالاد ماکاروني را مي‌توان با مواد مختلفي از مرغ، ژامبون، سيب زميني، تخم مرغ و… درست کرد که ما به تعدادي از آن‌ها در زير خواهيم پرداخت.

مواد لازم براي تهيه سالاد ماکاروني با ژامبون

  • ژامبون (300 گرم)
  • ماکاروني فرمي (300 گرم)
  • خيار شور (5 عدد)
  • سيب زميني (2 عدد)
  • هويج (2 عدد کوچک)
  • نخود فرنگي (100 گرم)
  • شويد خشک شده (1 قاشق چاي خوري)
  • سس مايونز (به مقدار لازم)
  • نمک و فلفل سياه (به اندازه کافي)   

 ?طرز تهيه سالاد ماکاروني

در اولين مرحله براي تهيه سالاد ماکاروني ابتدا هويج و سيب زميني‌ها را بشوييد، پوست بگيريد و در يک قابلمه بريزيد. بر روي آن آب بريزيد و با حرارت ملايم اجاق گاز آن‌ها را طوري بپزيد که کاملاً پخته شوند اما فرم خود را از دست ندهند تا در هنگام مخلوط کردن با ديگر مواد سالاد ماکاروني له نشوند. سپس هويج‌ها و سيب زميني‌ها را از قابلمه خارج کنيد و بر روي تخته آشپزخانه آن‌ها را نگيني خرد کنيد و در يک کاسه بزرگ بريزيد.

براي آماده کردن ماکاروني‌هاي فرمي آن‌ها را در يک قابلمه بريزيد و روي آن به مقداري آب بريزيد که ماکاروني‌ها در آب شناور شوند. براي اينکه ماکاروني‌ها به هم نچسبند کمتر از يک قاشق غذا خوري به آن روغن اضافه کنيد.

سپس قابلمه را روي اجاق گاز بگذاريد و حرارت زير آن را متوسط بگذاريد. آب را داخل آن بريزيد و زماني که آب به جوش آمد، ماکاروني را داخل آن ريخته و بعد از ?? الي ?? دقيقه ماکاروني پخته شده را آبکش نماييد.

حواستان باشد ماکاروني بيشتر نپزد زيرا حالت شفته به خود مي‌گيرد و قابل استفاده نيست. سپس آن را در آبکش بريزيد تا آب اضافي آن خارج شود.

منظور از پخته بودن ماکاروني اين است که حالت نرم داشته باشد و چنانچه با چنگال آن را برمي‌داريم کاملاً به داخل آن فرو رود.

هنگاميکه که ماکاروني در حال آماده شدن است، کالباس ژامبون و خيار شور را به صورت مربع‌هاي يک شکل و يک اندازه برش دهيد و سپس آن را به ماکاروني اضافه کنيد.

اگر نخود فرنگي سما کنسروي است آن را بجوشانيد و آماده کنيد سپس به همراه شويد خشک شده و فلفل سياه و مقداري نمک و سس مايونز به سالاد ماکاروني اضافه کنيد. دقت کنيد که مواد را به آرامي، به سالاد اضافه کنيد و مخلوط کنيد تا از له شدن آن‌ها جلوگيري کنيد.

در انتها سالاد ماکاروني را با خيارشور، ذرت، گوجه فرنگي و سس تزيين کنيد و روي آن سلفون بکشيد و در يخچال قرار دهيد تا خوب فرم بگيرند و آماده خوردن شوند.

سالاد ماکاروني خوشمزه و مجلسي با مرغ

اگر مي‌خواهيد سالاد ماکاروني شما مجلسي و زيبا باشد، بهتر است از مرغ به جاي ژامبون استفاده کنيد. سپس تمام مراحل بالا را رعايت کنيد تا سالاد شما مجلسي شود. در ضمن براي تزيين سالاد ماکاروني مجلسي مي‌توانيد از سبزيجاتي همچون جعفري خرد شده و پيازچه به همراه ذرت تفت داده شده استفاده کنيد.

سالاد ماکاروني قالبي 

بعد از اينکه مواد سالاد ماکاروني را با يکديگر مخلوط کرديد، همه? سس را به آن اضافه نکنيد، زيرا همه سس توسط ماکاروني جذب مي‌شود و سالاد خشک خواهد شد. بعد از سرد شدن سالاد بقيه سس را به آن اضافه کنيد. براي قالبي شدن سالاد ماکاروني آن را در قالب بگذاريد و نايلون بعد از اينکه مواد سالاد ماکاروني را با يکديگر مخلوط کرديد، همه? سس را به آن اضافه نکنيد، زيرا همه سس توسط ماکاروني جذب مي‌شود و سالاد خشک خواهد شد. بعد از سرد شدن سالاد بقيه سس را به آن اضافه کنيد. براي قالبي شدن سالاد ماکاروني آن را در قالب بگذاريد و نايلون فريزر بر روي آن بکشيد و با قاشق روي آن را صاف کنيد. بعد از مدتي که سالاد ماکاروني خودش را گرفت آن را در ظرف مورد نظر برگردانيد.

 

سالاد ماکاروني به همراه تن ماهي

براي تهيه سالاد ماکاروني، مي‌توانيد به جاي استفاده از ژامبون از تن ماهي استفاده کنيد که بسيار سالم‌تر و مقوي‌تر است. دقت کنيد که قبل از استفاده از تن ماهي آن را بجوشانيد. طرز تهيه اين سالاد ماکاروني نيز همانند دستور قبلي است اما به جاي ژامبون از تن ماهي استفاده مي‌شود.

سالاد ماکاروني گياهي

هميشه در تهيه سالاد ماکاروني لازم نيست از ژامبون، مرغ  يا تن ماهي استفاده کنيد. مي‌توانيد 

از کلم بروکلي، نخود فرنگي و گوجه گيلاسي به صورت نيم پز استفاده کنيد. براي تهيه سس هم از ماست، مقداري سس مايونز و آبليمو تازه استفاده کنيد و به آن فلفل و نمک نيز استفاده کنيد. يک غذاي درجه يک براي گياهخوارها است.
محبوبيت سالاد ماکاروني به قدري زياده که سايت فرانسوي "photo.cuisineactuelle.fr" هم به آن اشاره کرده است.

نکات طلائي در تهيه سالاد ماکاروني:

  • اگر بلافاصله قصد خوردن سالاد ماکاروني را نداريد و مي‌خواهيد در يخچال باقي بماند، به آن سس اضافه نکنيد. يک الي دو ساعت قبل از مصرف سس را اضافه کنيد تا سالاد تازگي و طراوت خود را داشته باشد.
  •  طرز تهيه سالاد ماکاروني که به آن پرداختيم مناسب 4 تا 5 نفر است. در صورت کم يا زياد شدن افراد، نسبت‌هاي مواد اوليه را تغيير دهيد.

در سالاد ماکاروني از تخم مرغ پخته به جاي سيب زميني مي‌توانيد استفاده کنيد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : مربا,بخوریم,یا,سالاد؟, نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 232 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 0:30

خبرنامه